Ahogy a legtöbb weboldal, a miénk is sütiket (cookie-kat) használ a nagyobb felhasználói élmény érdekében. A böngészés folytatásával Ön hozzájárul a sütik használatához. Értem
Termékek Menü
0
+36709418152

Vásárlási feltételek

Vásárlási feltételek

A termék kiválasztása
A vásárlónak lehetősége van választani, illetve rendelni az áruház termékei közül. A vásárló a kiválasztott termékre kattintva megtekintheti annak bővebb ismertetőjét. Vásárlási szándéka esetén a megvásárolni kívánt terméket a „Kosárba” gomb megnyomásával egy virtuális kosárba helyezi. A Kosár „Megtekintés” gombjára kattintva megtalálja a vásárlás során kosárba helyezett termékeket, valamint a számla végösszegét és a szállítási költséget. Itt leellenőrizhetik rendelésük helyességét, különös tekintettel az árakra és a mennyiségekre, melyeket igény szerint módosíthatnak, javíthatnak is. A kosár automatikusan kiszámítja a rendelés végösszegét.

A rendelés elküldése

Ha megfelelőnek tartja a kosárban elhelyezett termékek mennyiségét, leellenőrizte a végösszeget, és úgy döntött, hogy meg szeretné vásárolni őket, akkor egyszerűen kattintson a "Pénztár" gombra. Ezután lehetősége van kiválasztani, hogy már regisztrált vásárlóként szeretne-e belépni, új vásárlóként akar regisztrálni, esetleg regisztráció nélkül akar vásárolni.

Ha korábban már vásárolt áruházunkban, úgy adja meg a korábbi regisztráció során megadott e-mail címét és jelszavát.
Ha új vásárlóként szeretne regisztrálni, akkor adja meg a vásárláshoz szükséges adatait, amelyeket a rendszer eltárol, és a legközelebbi vásárlás alkalmával már csak be kell jelentkeznie.

Regisztráció nélküli vásárlás esetén adja meg számlázási és szállítási címét.

A következő lépésben válassza ki az Önnek megfelelő szállítási módot (Lásd a Szállítás pont alatt), valamint fizetési módot (utánvét, utalvány, banki átutalás). Ha egyetért a megrendelés tartalmával, akkor a megrendelés elküldéséhez kattintson a „Megrendelés” gombra.

Árak
Áraink a rendelés időpontjában érvényes listaárak, amelyeket a webáruházban a termékek mellett találnak. Az árak bruttó árak, az ÁFÁ-t tartalmazzák, azonban ezek az árak nem tartalmazzák a szállítási költséget. A szállítási költség a pénztár folyamat során a megrendelés véglegesítése előtt, valamint a Vásárlási feltételek között is megtalálható. Amennyiben a webáruházban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról. A vevő ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől.

A rendelések feldolgozása
A rendelések feldolgozása 24 órán belül megtörténik.

Adatbeviteli hibák javításának lehetősége
Az adatbeviteli hibák javítására a „Megrendelés” gomb megnyomása előtt van lehetősége.

Visszaigazolás

Minden rendelésről e-mailes visszajelzést küldünk. Ez azt jelenti, hogy a rendelés feladását követően egy automatikus e-mailt kap a rendelés beérkezéséről. 
Ügyfélszolgálatunk a rendelés állapotáról folyamatos tájékoztatást küld.
Telefonos egyeztetés esetén hívja az ügyfélszolgálatot: +36 1 200 8306 vagy +36 70 941 8152 számon.

Fizetési feltételek
Áruházunkban lehetőség van banki átutalásra, utánvéttel, online bankkártyával, utalvánnyal (június 1. és szeptember 15. között) történő fizetésre, illetve telephelyünkön a készpénzes fizetésre.
Utánvét esetén a teljes vételárat szállítási költséggel együtt a küldemény átvételekor kell kifizetni, készpénzben a küldemény kézbesítőjének (GLS futár, saját futár).

Webáruházunkban leadott rendeléseid kifizetésére az alábbi utalványokat fogadjuk el (június 1. és szeptember 15. között):

  • Iskolai Erzsébet-utalvány
  • Ajándék Erzsébet-utalvány
  • Gyermekvédelmi Erzsébet-utalvány
  • Posta Paletta Iskola Utalvány
  • Posta Paletta Ajándék Utalvány
  • Sodexo Pass Iskolakezdési Utalvány
  • Sodexo Pass Ajándék Utalvány
  • Ticket Service Beiskolázási Utalvány
  • Ticket Compliments Top Premium Ajándék Utalvány

Az utalványok beváltása áruházunkban:

Személyes átvétel esetén, telephelyünkön tudod beváltani (1171 Budapest Peregi u. 69.).   Előre egyeztetett időpontban.

Kiszállítás esetén értesítünk, amint összeállítottuk a rendelésedet.
Ekkor kérjük értéklevélként postázd el az utalványokat az alábbi címre: Zöld Kapocs Irodatechnika Kft. 1171 Budapest Peregi u. 69.
Az utalványok beérkezését visszaigazoljuk majd küldjük  a rendelésedet, a kiválasztott szállítási opciónak megfelelően. Ha van fennmaradó összeg, azt utánvéttel tudod rendezni.

A futárnak nem áll módjában utalványt átvenni!  Utalványból készpénzt visszaadni nem tudunk!   Az utalványok készpénzre nem válthatók

Szállítási feltételek

Ingyenes szállítás vehető igénybe a webáruházban az alábbi esetekben:

  • Budapest XIV., XVI. és XVII. kerületében, Pécel, Nagytarcsa, Ecser, Maglód térségében ingyenesen szállítunk 5.000,- Ft feletti megrendelés esetén.
  • Magyarország egész területén   ingyenesen szállítunk 25.000,- Ft feletti megrendelés esetén.
  • Telephelyünkön történő személyes átvétel esetén.

Választható szállítási módok a webáruházban:

  • Személyes átvétel telephelyünkön (1171 Budapest Peregi u. 69.) CSAK ELŐRE EGYEZTETETT IDŐPONTBAN!
  • Saját futár (Budapest XIV., XVI., XVII. kerület, Pécel, Nagytarcsa, Ecser, Maglód)
  • GLS Futárszolgálat
  • GLS CsomagPont
  • FoxPost Csomagautomata
  • MPL PostaPont
  • MPL Csomagautomata
  • Webox Csomagautomata

Kiszállítási idő: 2 - 6 munkanap (készlettől függően, előre egyeztetve).


Szállítási díjak:

  Házhozszállítás Budapesten a XIV., XVI. és XVII. kerületben, Pécel, Nagytarcsa, Ecser, Maglód térségében saját futárral

(utánvét, előre utalás, online bankkártyás fizetés):

                      megrendelési összeg 5.000,- Ft alatt          szállítási díj: 649,- Ft

                     megrendelési összeg 5.000,- Ft és 10.000,- Ft között          szállítási díj: 499,- Ft

                     megrendelési összeg 10.000,- Ft felett                                szállítási díj:  0,- Ft

     MPL Posta Ponton átvétel     (előre utalás, online bankkártyás fizetés esetén)     szállítási díj: 950,- Ft

     MPL Posta Ponton átvétel (utánvét - készpénz,vagy bankkártyás fizetés a PostaPonton eseténszállítási díj: 1.255,- Ft

     Magyarország területén 2500 PostaPonton elérhető szolgáltatás.
     A csomag a postán, illetve a MOL kúton marad.
     A csomag a pontok nyitvatartási idejében vehető át.
        

   MPL Csomagautomata  (előre utalás)  szállítási díj: 950,- Ft

   MPL Csomagautomata (utánvét - bankkártyás fizetés a csomagautomatánál esetén) szállítási díj: 1.300,- Ft



A címzett adatainál élő mobiltelefonszám megadása szükséges, mivel a nyitókódot SMS-ben küldi az MPL.
Az MPL csomagautomatái jelenleg 27 településen érhetőek el:
Budapest, Baja, Békéscsaba, Budaörs, Debrecen, Dunakeszi, Dunaújváros, Eger,
Érd, Gödöllő, Győr, Kaposvár, Kecskemét, Miskolc, Mosonmagyaróvár, Nagykanizsa,
Nyíregyháza, Pécs, Sopron, Szeged, Szekszárd, Székesfehérvár, Szolnok,
Szombathely, Tatabánya, Veszprém, Zalaegerszeg.  

       FOXPOST Csomagautomata     (előre utalás, Online bankkártyás fizetés esetén)           szállítási díj: 700,- Ft

 A vásárláskor megadott mobilszámra a FOXPOST SMS-t küld a nyitókóddal, amikor a csomagod megérkezett a választott csomagautomatába.
Add meg a kódot a csomagautomatánál és már nyílik is a rekesz, mely a csomagodat tartalmazza.
A FOXPOST csomagautomata a csomagot 7 napig őrzi.

      Webox Csomagautomata      (előre utalás, Online bankkártyás fizetés esetén)                  szállítási díj: 699,- Ft    

Csomagátvétel a nap 24 órájában, ünnepnapokon és hétvégén is.
A szállítási idő a csomag behelyezésének időpontjától függően 1-2 munkanap.
A címzett SMS és e-mail értesítést kap, amint a csomagot kézbesítették a terminálba.
A csomagot 72 órán át őrzi a terminál, és 24 óránként emlékeztetőt küld a címzettnek.

    GLS Futárszolgálattal     (előre utalás, Online bankkártyás fizetés esetén)            szállítási díj: 990,- Ft

    GLS Futárszolgálattal     (Utánvét esetén)                                                          szállítási díj: 1.300,- Ft

 A GLS Futárszolgálat a rendeléskor megadott email címen tájékoztat a szállítás várható időpontjáról, 3 órás intervallumban. 
 A GLS Futár munkanapon 8 és 17 óra között szállítja ki a csomagot.   A szállítási cím megadásánál kérjük ezt vedd figyelembe  !

     Kérjük minden esetben a szállítási cím pontos megadását, beleértve emelet, ajtó, kapucsengő!   

  GLS CsomagPontba         (előre utalás, Online bankkártyás fizetés esetén)              szállítási díj: 806,- Ft

Magyarország 200 településén, több mint 500 átvevőhely.

A GLS CsomagPont-ba szállított csomag beérkezéséről email értesítést kap a címzett.

A küldemény 5 munkanapon belül vehető át, érvényes személyi okmány bemutatásával.

A harmadik munkanapon ismételt értesítőt küld a GLS, ha a küldemény még a GLS CsomagPont-ban van.

Minden esetben 25.000,- Ft feletti rendelés esetén ingyenesen szállítunk Magyarország egész területén.

A szállítás időpontjáról lehetőséged van egyeztetni e-mailben vagy telefonon.

Az át nem vett, visszaküldött csomagok esetén a visszaszállítás díja a megrendelőt terheli,

újraküldését kizárólag a csomag ellenértékének és a visszaszállítás költségének előre történő átutalása esetén áll módunkban ismételten elindítani! 

Webshopunk fenntartja magának azt a jogot, hogy az átvétel megtagadása miatt visszaszállított csomagok címzettjeinek újabb megrendelést kizárólag előre utalással kifizetett megrendelés esetében teljesít.


A szállítástól elállás
Ha a webáruház a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott áru nem áll rendelkezésére, illetve a megrendelt szolgáltatást nem áll módjában nyújtani, köteles erről a megrendelőt tájékoztatni. A webáruház nem köt szerződést kiskorúakkal. A megrendelő a kereskedelmi feltételek elfogadásával nyilatkozik arról, hogy nagykorú.

A termék visszaküldése
A terméket csak eredeti állapotában és csomagolásában, hiánytalan mennyiségi, minőségi állapotában vesszük vissza.

Szerződéskötés feltételeire vonatkozó tájékoztatás
A szerződéskötés nyelve magyar, a megkötött szerződés írásban megkötöttnek minősül. A megkötött szerződést nem iktatják, utólag nem lesz hozzáférhető.

Elállási jog/ Visszaszolgáltatási garancia
A megrendelő a szerződéstől 14 napon belül indokolás nélkül elállhat. A megrendelő az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette. Az értékesítő köteles a megrendelő által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő harminc napon belül visszatéríteni.
A megrendelő viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerülő költségeket. A megrendelőt ezenfelül egyéb költség nem terheli. Az értékesítő azonban követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését. Ha az elállási jog alapján visszaszállított áru nincs kifogástalan, újra eladható állapotban, akkor a megrendelő kártérítésre kötelezett, amennyiben az áru állapotának romlását, tönkremenését, vagy visszaadásának másmilyen ellehetetlenülését szándékosan vagy hanyagságból idézte elő.
Amennyiben a termékről felbontás során a kézbesítést végző személy (postai kézbesítő, futár) jelenlétében derül ki, hogy bizonyítottan sérült, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét, az értékesítés törlését azonnal biztosítjuk. Bármilyen nemű sérülést, tartalomhiányt a küldemény kézbesítése során az átadó-átvevő közötti tényállási jegyzőkönyvnek kell tartalmaznia! Utólagos tartalomhiányért, esetleg sérülésért felelősséget vállalni nem tudunk!
Az elállási jog gyakorlására vonatkozó 17/1999. Kormányrendelet szövegét letöltheti a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság honlapjáról.

Tulajdonjogi kikötés
A leszállított áru a vételár teljes kifizetéséig a szállító tulajdonában marad. A téves, nem elfogadott rendelések során a terméket az „új” tulajdonos nevén készletbe vételezzük, és az újabb, sikeres értékesítést követően az új tulajdonosának kerül kifizetésre az ellenérték!

Megrendelés módosítása, törlése

A 2001. évi CVIII. törvény értelmében a megrendelés leadásakor a vásárló felé azonnal értesítést küld az eladó webáruház szoftvere a rendelés felvételének tényéről. Ez az értesítés nem minősül az eladó és a vásárló között létrejött szerződésnek! Csupán jelzi a vásárlónak, hogy rendelési igényét rendszerünk regisztrálta és továbbította az eladó illetékes munkatársa felé.

Amennyiben a vásárlóhoz ez 48 órán belül nem érkezik meg, akkor a vásárló ajánlattételi kötöttségei megszűnnek.
Az eladó a rendelés teljesítésének megkezdéséig megadja a lehetőséget a vásárlónak rendelése visszavonására elektronikus úton. A rendelés teljesítésének megkezdésekor a vásárló e-mailben és/vagy telefonon értesítést kap a teljesítés várható időtartamáról, és a teljesítés megkezdésének tényéről, ezután már csak személyesen vagy a "Vevőszolgálat" vagy "Elérhetőségek" menüpontok alatt található elérhetőségek valamelyikén keresztül van lehetőség rendelésének visszavonására

A megrendelés utólagos módosítására, illetve lemondására csak írásos formában e-mailben, vagy telefaxon kerülhet sor (fax: +36 1 200 8306, email: rendeles@zoldkapocs.hu, telefon:+36 1 200 8306).

Telefonon, SMS-ben történt lemondást nem tudunk elfogadni!